lördag 26 mars 2011

Vardag (#331)

Vardagens jäkt...

3 kommentarer:

  1. En bra bild tycker jag.
    Spännande vinkel och liv i bilden.
    Efter en liten stund ser jag foten som är på väg åt motsatt håll.
    Bra fångat.

    Jag hjälper Anita, som är initiativtagare till utmaningen, med att gå igenom alla bloggar som anmält sig och jag vill bara påminna om att bilderna bör vara numrerade på ett sätt som gör att det går att se vilken bild i ordningen det är.
    Tex "bild 72 av 365"

    SvaraRadera
  2. Tack för responsen på bilden!

    Angående numreringen så kan du enkelt se det i spalten till höger. Under "Etiketter" finns "365 bilder 2011" och där står hur många bilder jag har, för närvarande 83.

    SvaraRadera
  3. Hej igen,
    Kanonbra med numreringen.
    Det var helt klart jag som inte alls var uppmärksam på det.
    Sorry!

    SvaraRadera